фото: УНИАН

Щороку великі бренди безалкогольних напоїв виготовляють більш, ніж два мільйони тон одноразових пластикових пляшок.

І лише 6,6% з них вироблені з переробленого пластику, пише Life.pravda з посиланням на The Guardian.

Читайте такожУ центрі Львова встановили сміттєві контейнери європейського зразка

Відео дня

Організація опитала великі бренди, такі як Coca-Cola, PepsiCo, Suntory, Danone, Dr Pepper Snapple and Nestle.

І лише Coca-Cola не розповіла, скільки тон пластику продає.

Дослідники кажуть, якби компанія надала цю інформацію, цифри були б значно вищими.

Одноразові пластикові пляшки є видимою частиною проблеми пластикового забруднення світових океанів.

Їх найчастіше вимиває на береги океанів, каже Greenpeace.

Цей пластик шкодить морській дикій природі, поширюючи токсичні хімікати.

Тому Greenpeace прагне, щоб бренди зменшували кількість пластмаси, яка забруднює моря.

Компанії, які взяли участь в опитуванні, розповіли, що зменшення забруднення роблять пляшки тоншими, щоб зменшити в них кількість пластику, використовують біопластик, виготовлений не з нафти, або роблять свої пляшки більш придатними для вторинної переробки.

Однак Greenpeace парирує їм, заявляючи, що легші чи біоплатистикові пляшки все одно забруднюють моря.

А дії брендів не компенсують зростання загального обсягу пластику.

Еко-активісти пропонують виробникам декілька варіантів: виготовляти більше пляшок, повністю виготовлених з перероблених матеріалів, чи поступово зменшувати кількість одноразових пляшечок.

"Якщо ми хочемо захистити наші океани, потрібно закінчити еру одноразового пластику", - каже Льюіс Едж, старший співробітник з питань океанів у британському відділенні Greenpeace.