Компанії застерегли, що за браку належних дій до 2050 року у світовому океані буде більше пластику, ніж риби, пише Deutsche Welle.
Такі міжнародні корпорації, як Procter and Gamble, Coca-Cola, Danone та Dow Chemical об'єднали свої зусилля для запобігання забрудненню світу пластиком.
Читайте такожПластикове сміття перевищить кількість риби в морі вже до 2050 року - вчені
Зокрема, компанія Unilever зобов'язалася до 2025 року повністю перейти на використання пластику, який може повторно використовуватися, перероблятися чи самостійно розкладатися.
За підрахунками авторів ініціативи, близько 50 відсотків пластику у світі можна переробляти, а ще 20 відсотків - повторно використовувати.
Однак "без фундаментальних змін та інновацій решта 30 відсотків пластикового пакування ніколи не будуть перероблені", йдеться в заяві авторів ініціативи.