Жителі 4 районів Києва зможуть скаржитися на погане вивезення сміття на "гарячу лінію"

17:24, 01 серпня 2016
132 0

ПАТ «Київспецтранс» запустило цілодобову «гарячу лінію» для скарг на вивезення сміття.

 / Фото УНІАН

Про це повідомив голова правління «Київспецтрансу» Андрій Грущинський, інформує прес-служба Київської міської державної адміністрації.

Таким чином, жителі 4 районів міста, які обслуговує вказана компанія, а саме Голосіївського, Подільського, Оболонського та Святошинського, зможуть поскаржитися на неприбране сміття за телефоном «гарячої лінії» (044) 400-10-11.

Грущинський переконаний, що задля збереження навколишнього середовища потрібно змінити підхід до утилізації побутових відходів.

«Зараз «Київспецтранс» виконує послугу щодо їх вивезення та захоронення. І щоб уникнути зростання полігонів побутових відходів та уникнути трагедії, яка сталася на Грибовицькому сміттєзвалищі, потрібно створити нову галузь. Цю проблему вирішує створення підприємства з переробки сміття», – сказав він.

Читайте такожНа Київщині горіло сміттєзвалище

Представник «Київспецтрансу» також розповів про позитивні зміни, які відбулися на підприємстві.

«Техніка, яка працює на підприємстві, не оновлювалася протягом багатьох років. Через постійну роботу в високолужному середовищі та з великим навантаженням, вона постійно виходила з ладу. Через це часто зривалися графіки вивезення сміття. Цього року ми запровадили нову систему контролю технічного стану автотранспорту та його ремонту, придбали майже півтисячі автошин», - повідомив він.

Крім того, за словами Грущинського, щоб забезпечити безпечне зберігання відходів, зменшити запах і вплив на навколишнє середовище, місця, де захоронюються відходи, тепер вкривають шлаком та мінеральним ґрунтом.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter