/ neftegaz.ru

Про це повідомили у департаменті інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ОДА.

На розгляд партнерів були винесені питання співпраці у реалізації проекту з впорядкування екологічного стану акваторії та прибережної зони річки Дністер, врегулювання екологічних і майнових позицій, пов’язаних з функціонуванням очисних споруд міста Сороки, та реалізації проекту з будівництва автомобільного мосту через Дністер у районі Ямполя та села Косеуци.

Читайте такожЕкологи запевняють, що загрози через пожежу на Грибовицькому сміттєзвалищі немає

Відео дня

Торкаючись проблематики очисних споруд, що розміщені поблизу Цекинівки та перебувають на балансі Сорокського водоканалу, голова Сорокського району Михай Мицу повідомив, що, згідно з висновком Міністерства екології Республіки Молдова, відновленню ці споруди не підлягають. Відтак українська сторона висловила зацікавленість у ліквідації об’єкта, що вичерпав свій ресурс, та рекультивації відповідної земельної ділянки. Як варіант вирішення цього питання вінничани запропонували передати очисні споруди на баланс обласної Ради і вже далі працювати над відновленням ґрунтового покриву зазначеної території.

Однією із ключових позицій зустрічі було обговорення перспектив будівництва автомобільного мосту сполученням Ямпіль – Косеуци. Для наочного ознайомлення з проблематикою, учасники наради розглянули картосхеми обох держав та орієнтовний маршрут доріг, що прилягатимуть до споруди. Як засвідчили попередні висновки, для будівництва мосту стратегічного значення необхідно збудувати близько 118 км нової дороги до Немирова (Вінницька область). 

У ході перемовин голова Вінницької обласної державної адміністрації Валерій Коровій наголосив на важливості здійснення техніко-економічного розрахунку, аби спеціалісти визначили доцільність будівництва та майбутню технологію і конструкцію мосту. Окрім того, Валерій Коровій порадив створити презентації, які б демонстрували позитивну економічну, туристичну та транскордонну привабливість новоствореної споруди. Подібні матеріали, на його переконання, згодилися б при зустрічі транспортних міністерств двох країн, яка незабаром буде ініційована.

Під час зустрічі учасники наради дійшли спільного висновку, що після обговорення питання у транспортних міністерствах обох країн, варто знову зібрати раніше підписані меморандуми про співпрацю, відповідні листи та передати їх на розгляд керівництва держав для остаточного вирішення питання.