National Geographic пожертвує один долар Фонду національних парків за кожну продану футболку / скріншот

Разом з The North Face компанія випустила колекцію, яка може викликати інтерес мандрівників і фанатів вуличного одягу. Колекція створена заради збереження національних парків.

Читайте такожЕкологи здивовані: у Червоному морі вперше в історії помітили синього кита (відео)

До неї увійшла лімітована серія футболок, створена з переробленого пластику, знайденого у водоймах національних парків.

Відео дня

У парках Йосеміті, «Грейт-Смокі-Маунтінс» і «Гранд Тетон» було знайдено 160,000 фунтів (72,575 кг) пластикових пляшок, перш ніж вони були перероблені для створення футболок. National Geographic пожертвує один долар Фонду національних парків за кожну продану футболку. Раніше компанія запустила багаторічну ініціативу по боротьбі з пластиком.

false
false