У 200 школах України встановлять компостери для переробки харчових відходів

16:22, 10 квітня 2018
Сміття
441 0
Фото УНИАН

У 200 українських школах встановлять компостери для переробки харчових відходів. Як повідомили УНІАН у прес-службі Міністерства освіти і науки (МОН), сьогодні МОН та Міністерство екології та природних ресурсів починають збір заявок від українських шкіл для участі в екологічно-освітньому проекті «Компола».

Читайте такожЗа рік люди викидають у смітник їжі на $400 млрд

У 200 закладах, які відберуть за результатами конкурсу, встановлять компостери для переробки харчових відходів, в яких утилізуватимуть залишки їжі та інші побічні продукти зі шкільних їдалень. Збір заявок триватиме до 24 квітня 2018 року. Оголошення переможців відбудеться на початку травня 2018 року.

Основна мета проекту – дати додатковий поштовх та ресурс українським школам для розвитку екологічної грамотності учнів, допомогти школярам отримати практичні навички, а не суто теоретичну інформацію щодовідповідального споживання.

Школи відбиратимуть лише за двома критеріями: мотивація, яку буде продемонстровано в креативному завданні, та відповідність технічним вимогам.

Усі школи, що візьмуть участь у проекті, пройдуть навчально-практичний семінар та отримають інформаційні матеріали про компостування.

Проект «Компола» був започаткований київськими школярами Нікітою Шульгою та Софією-Христиною Борисюк. Після цього ідею підтримали міністр екології та природних ресурсів Остап Семерак та міністр освіти і науки Лілія Гриневич. Зараз проект вже успішно реалізований в 32 навчальних закладах у різних регіонах України.

«Органічні відходи досі становлять значний відсоток обсягу українських сміттєзвалищ. У світі вже давно та ефективно працює система їх перетворення на органічне добриво – компост. Це доступний і маловитратний механізм. Було б правильно, якщо компостери були б встановлені в усіх школах і перетворювали відходи їдалень на органічні відходи», – зазначив Семерак.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter