Ілюстрація \ REUTERS

У морі біля Гавайських островів виявили незвичайну тварину, яка стала результатом схрещування представників двох різних родів дельфінів.

Читайте такожВсесвітній день китів та дельфінів: як людство знищує морських ссавців (відео)

Згідно генетичного аналізу, батьком цієї істоти був крупнозубий дельфін, а матір'ю - широкомордий дельфін, повідомляє Новое время з посиланням на Science Alert. Ці тварини відносяться до одного сімейства дельфінових, але до різних родів. Більш того, в британській систематиці широкомордого дельфіна називають "диннеголовий кит", тобто для американських вчених тварина є ще більш дивним гібридом - дельфіна і кита.

Незвичайний представник китоподібних був вперше виявлений в серпні 2017 року дослідниками Cascadia Research Collective.

"У нас були фотографії, і ми підозрювали, що це гібрид за морфологічними характеристиками, проміжним між видами", - сказав морський біолог Робін Бейрд, один з учасників експедиції.

Команда змогла отримати зразок тканин тварини, використовуючи арбалет, обладнаний спеціальним дротиком, який запобігає глибокому проникненню і повертає зразок шкіри. Це підтвердило походження тварини - і знахідка дійсно незвичайна не тільки тому, що це перший відомий подібний гібрид.

Вчені зафіксували ще одну аномалію. Один широкомордий дельфін був помічений в оточенні зграї чорних крупнозубих дельфінів. На думку дослідників, це може бути мати гібрида, яка тепер живе зі своєю новою сім'єю.

"Раніше були зареєстровані гібриди серед різних видів китів і дельфінів, але це перший випадок схрещування між цими двома видами", - зазначає Робін Бейрд. За його словами, це тільки третій підтверджений випадок появи гібрида між двома видами сімейства дельфінових.

Невідомо, чи зможе ця нова тварина створити життєздатне потомство, але в будь-якому випадку одна гібридна тварина не створює нового виду. Команда відправиться назад в цей район Гаваїв в серпні для проведення подальших досліджень і, можливо, знову зустрінеться з незвичайною твариною.