REUTERS

Днями відразу кілька брендів (а точніше, 64) пообіцяли перейти на більш усвідомлене виробництво. H&M, Zara, ASOS, Ganni, Target, Reformation і інші компанії планують збільшити використання вторинних матеріалів та повторно працювати з нерозпроданими виробами з власних колекцій, випущених раніше.

Читайте такожЗасновник Zara став найбагатшою людиною світу за версією Forbes, обігнавши Гейтса

Таким чином, до 2020 року бренди повинні перейти на циклічну модель виробництва і забезпечити повну переробку матеріалів. Враховуючи те, що за останніми даними в рік переробляється менше 1% від усього випущеного одягу, ця ініціатива більш ніж актуальна. Про це повідомляє HarpersBazaar.

Відео дня

Крім того, вже в травні бренди зобов'язуються надати звітність, яка допоможе відстежити їхні успіхи. Екологічне виробництво — гостра необхідність для fast-fashion компаній.