http://facepla.net/

У свою чергу влада Мілану, який був названий столицею, що забруднює навколишнє середовище Європи, хоче використати деяку частину цих грошей, щоб платити людям, які їдуть на роботу на велосипеді, повідомляє facepla.net.

Читайте такожСтолична влада обіцяє облаштувати 600 кілометрів велодоріжок

Така ідея вперше виникла у Франції, коли в 2014 році французьким робочим запропонували 25 центів за кілометр, якщо вони їдуть на роботу на велосипеді. З 8000 обраних осіб лише кілька сотень фактично підписалися на участь у цій програмі.

Відео дня

Оплачувати крутіння педалей в Мілані пропонує Пьерфранческо Маран, радник Мілана по пересуванню. Це більше, ніж просто давати людям гроші, каже Ральф Бюлер, доцент міського розвитку і планування в Технологічному університеті Вірджинії. На його думку, такий план повинен супроводжуватися також і іншими заходами, щоб їзда на велосипеді стала реальним вибором.

Він посилається на дослідження, проведене в США, яке показало, що близько 60% населення є "зацікавленими, але сумніваэться" щодо велосипедних прогулянок. "Якщо ви не забезпечите безпечні умови їзди на велосипеді, то ви отримаєте тільки дуже невелику групу людей", - сказав Ральф Бюлер.

"Просто плата грошей людям не буде мати масштабного ефекту, тому що ви не достанете до тієї частини населення, яка "зацікавлена, але сумнівається".

Наявність велосипедних доріжок, парковка і душові кабіни - це саме ті аспекти, які могли б вплинути на готовність людини до поїздки на велосипеді на роботу. "Досвід показує, що ви можете зробити процес водіння автомобіля досить важким і витратним, але політично легше, якщо у вас є інші варіанти: хороші стимули для їзди на велосипеді, хороший громадський транспорт, легкі і приємні пішохідні доріжки".

У Копенгагені, який вже може похвалитися однією з найкращих велосипедних інфраструктур у світі, дуже мала кількість людей обирають велосипед, щоб заощадити на паливі або на громадському транспорті.

За даними компанії Copenhagenize Design Company, яка консультує уряд й організації з питань поліпшення міста для велосипедистів, тільки 6% людей у Копенгагені їздять на велосипеді, тому що це недорого. Основною причиною, чому люди крутять педалі через все місто, є те, що це швидко і легко, в той час як 19% опитаних роблять це для фізичних вправ. І тільки у 1% людей мотивацією є екологічні проблеми.

Мікаель Колвілл-Андерсен, виконавчий директор Copenhagenize, вказує на те, що погана якість повітря змушує людей відмовитися від їзди на велосипеді. "Забруднення створює небажане середовище в місті, яке точно не заохочує людей витрачати більше часу на відкритому повітрі". сказав він. "Оплата за їзду на велосипеді хороша ідея, але, якщо місто забите токсичними викидами, говорити людям, щоб ті сіли на велосипеди – просто смішно".

Як і у багатьох інших містах, у Мілані дуже насичений трафік. Багато велосипедистів просто не будуть ризикувати своїми 12 - кілограмовими велосипедами проти автомобілів, які важать дві тонни. Мало того, що повітря забруднене, стимулів вийти на вулицю і вдихнути ще токсинів просто не існує.