www.rabstol.net

Як повідомляє kommersant.ru з посиланням на прес-службу Центрального інституту авіамоторобудування РФ, "новий стандарт набуде чинності після того, як буде затверджений на засіданні ради ICAO. Передбачається, що вимоги стандарту, які визначають максимально допустимий рівень показника емісії вуглекислого газу для кожного літака в залежності від його максимальної злітної маси (МЗМ), почнуть застосовуватися з 1 січня 2020 року до всіх пасажирських літаків нового типу".

Читайте такожІКАО запропонувало пілотам повідомляти про місцезнаходження літаків кожні 15 хвилин

У категорію літаків нового типу потрапляють тільки ті дозвукові реактивні авіалайнери з МЗМ більше 5700 кг і турбогвинтові літаки з МЗМ більш 8618 кг, для яких заявка на первинний сертифікат типу буде подана після дати початку застосування стандарту. "До літаків, для яких заявка на сертифікат типу буде подана до початку дії стандарту, будуть застосовані більш м'які емісійні норми", - відзначили в прес-службі, додавши, що цивільні літаки спеціального призначення не потраплять під дію нового стандарту.

Відео дня

У відповідності з узгодженим варіантом документа, випуск повітряних суден, які не відповідають новим вимогам, передбачається припинити з 1 січня 2028 року.