Фото УНИАН

Відповідні дані містяться у глобальному дослідженні компанії GfK.

Причому вказують на перевагу екологічних брендів і компаній рівною мірою як чоловіки (80% респондентів), так і жінки (81% респондентів).

Водночас 67% українських споживачів визнають, що відчувають себе винними у заподіянні шкоди екології.

Відео дня

Читайте такожЗростаючий попит на шини ставить ліси Азії на межу виживання

Крім того, 78% споживачів зазначили, що купують лише ті продукти, які відповідають їх переконанням, цінностям та ідеалам: 80% жінок погодилося у цілому, 32% - повністю, тоді як 75% чоловіків погодилися в цілому, а 25% - повністю.

Як повідомляв УНІАН, Міністерство екології і природних ресурсів України планує найближчим часом спрямувати 14 млн євро гранту від Німеччини на оновлення та поліпшення інфраструктури карпатських заповідників.

Раніше також повідомлялося, що вчені винайшли спосіб робити шини та ізоляційні стрічки з рослинних масел.

Довідка УНІАН. У рамках цього дослідження компанія GfK провела опитування серед більш як 28000 осіб віком від 15 років у 23 країнах світу, це: Аргентина, Австралія, Бельгія, Бразилія, Великобританія, Індія, Індонезія, Іспанія, Італія, Канада, Китай, Мексика, Німеччина, Польща, ПАР, Південна Корея, Росія, США, Туреччина, Україна, Франція, Швеція, Японія. Опитування проводилися онлайн або методом особистих інтерв'ю влітку 2014 року.