REUTERS

Україна вирішила скасувати спеціальну ввізне мито для легкових автомобілів із двигуном внутрішнього згоряння об'ємом від 1000 куб. см до 2200 куб. см, оснащених гібридною силовою установкою (електродвигун з приводом на колеса автомобіля).

Згідно з повідомленням Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі, опублікованим у газеті "Урядовий кур'єр", таке рішення МКМТ прийняла 12 лютого за результатами перегляду свого рішення від 28 квітня 2012 року, розглянувши інформацію Держагентства екологічних інвестицій, Мінекономрозвитку і позицію вітчизняного виробника.

Зокрема, такі легкові авто з двигуном внутрішнього згоряння об'ємом від 1000 куб. см до 2200 куб. см, оснащені гібридною силовою установкою, класифікуються за кодами УКТЗЕД 8703 22 10 00 і 8703 23 19 10.

Відео дня

За результатами розгляду даного рішення, Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі дійшла висновку, що незастосування спеціальних заходів щодо імпорту до України окремих марок легкових авто з гібридною силовою установкою не матиме негативного впливу на діяльність національного товаровиробника.

Рішення набрало чинності з дня опублікування повідомлення.

Як повідомляв УНІАН, 28 квітня 2012 року Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі прийняла рішення про введення спеціальних мит на імпорт автомобілів у розмірі 6,46% на автомобілі з об'ємом двигуна більше 1000 куб. см, але не більше як 1500 куб. см, і 12,95% на автомобілі з об'ємом двигуна понад 1500 куб. см, але не більше як 2200 куб. см.

Читайте такожЧастка вживаних автомобілів на українському ринку зросла в 4,5 разуРішення про введення спецмита було оприлюднено тільки 14 березня 2013 року, спецмита були введені строком на 3 роки.

За рішенням МКМТ із 14 квітня 2014 року розмір мита було знижено на третину (до 4,31% для авто з двигунами 1-1,5 л і 8,63% - з двигунами 1,5-2,2 л), а з 14 квітня 2015 року мито має бути зменшено втричі порівняно зі встановленими спочатку (відповідно до 2,15% і 4,32%).

Всеукраїнська асоціація автоімпортерів і дилерів (ВАІІД) зазначала, що вжиті заходи не сприяли розвитку української автопромисловості, оскільки темп скорочення автовиробництва і після введення спецмита залишився на високому рівні - 34%.