Фото УНІАН

Неподалік Стокгольма відкрилася двокілометрова тестова ділянка дороги, яка постачає електромобілям енергію під час руху. Для цього в дорогу вбудовані контактні рейки, а електромобіль повинен бути обладнаний струмоприймачем, який може бути знятий з рейки після проїзду електрифікованої ділянки, повідомляє The Guardian.

Одне з головних незручностей електромобілів порівняно з ДВЗ - великий час підзарядки акумулятора, передає nplus1.

Якщо бензинові і дизельні автомобілі заправляються за лічені хвилини, то на зарядку електромобілів йде кілька годин, що робить їх непридатними для поїздок на великі відстані. Для вирішення цієї проблеми пропонуються різні концепції, що дозволяють заряджати електромобілі прямо під час поїздки.

Відео дня

Наприклад, німецька компанія Siemens кілька років розробляє і тестує електричні контактні лінії для вантажних електромобілів і гібридів. За принципом роботи вони нагадують тролейбус — над кабіною розташовуються два пантографа, які дозволяють прямо під час поїздки заряджати акумулятори автомобіля.