Death Valley National Park

У Королівському ботанічному саду в Великобританії провели перше комплексне обстеження світової флори і прийшли до висновку, що всього науці відомо близько 390 900 видів рослин. Про це повідомляє lenta.ru з посиланням на BBC News.

Читайте такожВчені заявили про зміну кольору Арктики у зв'язку з глобальним потеплінням

Ботаніки вивчили існуючі бази даних і виявили там безліч повторів — одна і та ж рослина враховувалося під різними назвами. Загалом, вчені наполягають на цифрі 390 900 видів (не враховуючи водорості, мохи, антоцеротові і печінкові мохів), з яких приблизно 369 400 видів належать квітковим.

Дослідники стверджують, що тисячі видів рослин все ще залишаються неописаними. Відкриття відбуваються постійно: так, в 2015 році було описано 2034 нових види. серед них — дерево Gilbertiodendron maximum (Габон), що виростає до 45 метрів у висоту, 90 нових видів бегоній і п'ять нових видів цибулі. Найчастіше нові рослини відкривають ботаніки з Китаю, Австралії та Бразилії.

Вчені попереджають, що 21% світової флори знаходиться під загрозою вимирання — насамперед через вирубування лісів і знищення мангрових заростей. Хвороби і шкідливі комахи також були визнані джерелом небезпеки. Вразливими до наслідків глобального потепління опинилися 10% ґрунтів Землі.

Нарешті, ботаніки розглянули проблему інвазивних видів рослин, які потрапляють у нові для себе екосистеми і там руйнівно впливають на місцеву флору. Загальний збиток від інвазивних видів вони оцінюють у 5% від глобального ВВП.

У вересні 2015 року вчені підрахували загальну кількість дерев на планеті — їх виявилося більше трьох трильйонів.