Субота,
19 серпня 2017

Вчені виявили позитивний вплив паразитів на зникаючих тварин

Вчені з Нової Зеландії та США вивчили вплив паразитів на зникаючі види тварин.

REUTERS

Виявляється, для збереження популяції необхідно зберігати і паразитів даного виду тварин, робота готується до публікації в журналі Trends in Ecology and Evolution, пише "Газета.Ru".

Дослідники стверджують, що усунення паразитів в організмі тварин може мати серйозні негативні наслідки для популяції в цілому. Організм паразита еволюціонує разом з організмом господаря протягом довгого часу і може набути певний позитивний вплив на здоров'я.

У ВООЗ пояснили, як погана екологія впливає на чисельність населення

«Вплив паразитів на ранньому етапі життя може підвищити стійкість до цих же паразитів надалі, - говорить професор Університету Отаго Хеміш Спенсер. - Недавні дослідження показали, що такий вплив підвищує ефективність імунної системи проти широкого спектру інфекцій».

Придушення спогадів може спричинювати погіршення пам'яті

В даний час всі програми розведення та утримання тварин у зоопарках або інших установах передбачають стерилізацію від можливих паразитів. Більш того, антипаразитна терапія проводиться і перед випуском тварини в дике середовище проживання.

Вчені відзначають, що для збереження біорізноманіття та підтримання екологічних та еволюційних процесів необхідно зберігати паразитів разом з зникаючими видами тварин.