Понеділок,
25 вересня 2017

Вчені з'ясували, завдяки чому змогли вижити морські черепахи

На основі вивчення 200 видів скам'янілих останків древніх крокодилоподібних співробітники Імперського і Університетського коледжу Лондона встановили, що приблизні терміни зникнення 80% хижих істот на рубежі юрського і крейдового періодів збігаються з подальшим розвитком морської черепахи.

REUTERS

Вчені припускають, що цей процес був забезпечений зниженням тиску на черепах з боку давніх крокодилів. Дослідження опубликовано в журналі Proceedings of the Royal Society B, інформує "Газета.Ru".

Дослідники вважають, що масове вимирання крокодилоподібних близько 145 млн років тому настало після пониження рівня моря. Це змінило звичні місця проживання та полювання давніх хижаків такі, як прибережні лагуни і болотисті ділянки.

Пан Гі Мун закликав захистити дику природу від браконьєрства

Вимирання великої кількості видів стародавніх предків крокодилів вплинуло не тільки на морських черепах. Після крокодилоподібних панування в море придбали плезиозаври і предки сучасних акул, що забезпечило їх розвиток.Також зменшення кількості видів стародавніх крокодилів змінило хімічний склад морської води: концентрація сірки збільшилася, а кисню - зменшилася.

Рівень води у Мертвому морі продовжує падати

Вчені планують продовжити дослідження і включити в нього групи стародавніх динозаврів, амфібій і ссавців, щоб краще зрозуміти процеси, які були на рубежі юрського і крейдового періодів і вплинули на біологічне різноманіття.