фото: УНИАН

Як повідомили УНІАН у прес-службі адміністрації порту, наприкінці листопада в порт доставлено 900 метрів бонових загороджень в комплекті з буями і якірними системами для їхньої установки.

Дане обладнання вітчизняного виробництва закуплено адміністрацією порту для забезпечення екологічного захисту Ланжеронівської гавані, утвореної під час будівництва нового контейнерного терміналу на Карантинному молі.

Як розповів начальник служби екологічної безпеки порту Володимир Кіскін, загородження призначені для оперативної локалізації можливих розливів нафтопродуктів, запобігання поширенню плями пролитих забруднюючих речовин по акваторії порту та за її межі.

Відео дня

Читайте такожПорт "Південний" за старим законом в концесію не віддадуть - Пивоварський

За словами Кіскіна, з надходженням нового обладнання з'явилася технічна можливість одночасного перекриття всієї операційної акваторії порту з метою екологічного захисту відкритого моря.

Комплект в найближчі тижні буде змонтований у дві нитки по 450 метрів кожна, випробуваний на воді і складний в двох контейнерах, які планується встановити на краях Південного і Північного берегоукріплень Ланжеронівської гавані. Для фіксації і утримання бон в штатному положенні нові причали №№ 1-к і 2-к, а також краї споруджуваного хвилелому будуть обладнані спеціальними замками.

Читайте такожОдеський морпорт проводить днопоглиблення для кораблів ВМС

Довідка УНІАН. Одеський морський торговельний порт - один з найбільших портів Чорноморсько-Азовського басейну, розташований в північно-західній частині Чорного моря на перетині історично сформованих торгових шляхів Сходу і Заходу. Порт приймає великі круїзні пасажирські судна довжиною до 300 м, осадкою до 11,5 м. Технічні можливості порту дозволяють обробляти понад 18 млн тон сухих і 25 млн тон наливних вантажів на рік.