Электромобиль / in.com.bo

Про це на прес-конференції в УНІАН повідомив міністр екології України Ігор Шевченко.

"Я вважаю, що нам треба розвивати питання власного виробництва електромобілів. Ми почали переговори з компаніями про створення спільних підприємств та розміщення в Україні дослідних центрів з розробки та впровадження електромобілів і відповідних технологій", - сказав Шевченко.

Читайте такожРада дала "зелене світло" скасуванню мита на електромобілі

Відео дня

За його словами, найбільш перспективним у цьому напрямку є співпраця з Ізраїлем, який вже має успішні проекти з виробництва електрокарів.

"Сьогодні у мене була зустріч з послом Ізраїлю в цьому напрямі, тому що саме в Ізраїлі був один з перших великих проектів - компанія Better Place. Її засновника Шайя Агассі я знаю давно і дуже добре. Тому Ізраїль може нам допомогти з розробкою і налагодженням виробництва деяких моделей електромобілів", - сказав міністр.

При цьому він додав, що впровадження таких проектів може бути ефективним тільки після збільшення попиту на електромобілі всередині України.

Як повідомляв УНІАН, ринок електромобілів в Україні обчислюється кількома сотнями. На думку експертів, причиною відсутності попиту українців на екологічний транспорт є їх ціна: електромобілі в кілька разів дорожче бензинових аналогів.

У той же час, світовий ринок електромобілів стрімко зростає. Тільки за підсумками 2014 року продажі електромобілів в Європі зросли на 36,6% - до 75,331 тис. одиниць. Причиною цього є те, що більшість європейських країн надають покупцям електрокарів цілий пакет послуг, зокрема, виділяють державну компенсацію, що робить їх придбання вигідним.

Водночас, відзначається майже повна зупинка автовиробництва в Україні. За даними асоціації "Укравтопром", виробництво автотранспорту в Україні в I кварталі 2015 року скоротилося на 93,5% - до 922 одиниць, а за підсумками 2014 року - на 43%, до 28,751 тис. авто.