Скриншот видео YouTube

Про це заявив представник іспанського відділення Greenpeace Хуліо Бареа, передають РИА Новости.

"Рішення відбуксирувати судно у відкрите море - це не найкращий вихід. Будь-яку операцію у відкритому морі, дуже складно проводити з технічної точки зору. Корабель затонув на глибині 2400 метрів - так кажуть, у нас поки немає офіційної письмової інформації. На такій глибині фактично нереально відкачати пальне", - заявив Бареа.

"На таку глибину неможливо опустити людину. З технічної точки зору провести цю операцію буде вкрай складно. До того ж витрати будуть величезними", - додав він.

Відео дня

Читайте такожВ іспанському порту горить російський траулер (фото)

"Найлогічніше було відправити судно "Олег Найденов" в "захищену" частину моря, ближче до берегів. Операції по ліквідації вогню проводити поруч з берегом було б простіше, ніж у відкритому морі. В цій ситуації ми можемо зіткнутися з аналогічною ситуацією, як у випадку з "Престижем", - вважає представник Greenpeace.

На судні "Олег Найденов" знаходиться близько 1,5 тисяч тонн пального. На місці катастрофи перебуває буксир "Пунта Салінас", який відстежує ситуацію. Він поки не зафіксував витік пального. В операції також беруть участь літак Sasemar 305, судно Miguel de Cervantes, призначене для ліквідації наслідків забруднення, та пошуково-рятувальне судно Guardamar Talia. Координацією робіт займається уряд Іспанії.

Російський траулер "Олег Найденов" затонув за 15 морських миль від Канарських островів. Займання та сильне задимлення в машинному відділенні судна, на борту якого перебували 72 людини, сталося в суботу ввечері. Весь екіпаж був евакуйований, ніхто не постраждав.