commons.wikimedia.org

Зокрема, йшлося про  ситуацію, яка склалася у зв’язку із затриманням  та перевіркою залізничних вагонів з деревиною на  залізничних станціях "Чоп" та "Батєво" (Закарпатська обл.).

Закарпатською митницею ДФС проводяться заходи, внаслідок яких станом на 27.05.2016 р. на станціях "Чоп" та "Батєво" утворилося накопичення 169 вагонів з деревиною за товарними позиціями 4401, 4403 УКТ ЗЕД. Зазначені заходи проводяться згідно з розпорядженням Голови Закарпатської ОДА від 13.05.2016 № 236. Учасники наради зазначили, що  вимоги розпорядження (у частині розмірних характеристик до дров) не відповідають положенням ГОСТ 3243-88.

Необхідно зазначити, що під час митного оформлення лісопродукції на станціях відвантаження в обов’язковому порядку здійснюється митний огляд товару співробітниками ДФС з фотофіксацією процесу завантаження. Лісогосподарські підприємства галузі протягом багатьох років співпрацюють із європейськими партнерами, здійснюючи їм поставку дров.  Інформацію про деревину, що експортується підприємствами відомства, зареєстровано у  системі електронного обліку.

Відео дня

Читайте такожДержлісагентство розробило зміни до правил санітарних рубок та реалізації лісоматеріалів

Через простої  вагонів не з вини держлісгоспів, а також за  їхнє розвантаження та навантаження залізниця виставляє рахунки відправникам, порушуються умови  міжнародних контрактів, а держава втрачає мільйони гривень.

З метою якнайшвидшого врегулювання складної ситуації у ході зустрічі було вирішено  залучити фахівців Держлісагентства  до повторної  перевірки затриманої продукції  для встановлення відповідності товару кодам УКТ ЗЕД та розвантажити станції переходу.