/ marino4kamarina.livejournal.com

Про це йдеться в дослідженні, проведеному вченими з університету Рідінга, яке опубліковано в журналі Environmental Research Letters, повідомляє Nplus1.ru.

Збільшення викиду в атмосферу вуглекислого газу, з яким багато в чому пов'язують глобальне потепління, надає безпосередній вплив на атмосферу і рух вітрів. У своїй роботі дослідники розглянули, як збільшення концентрації вуглекислого газу в атмосфері вплине на рух висотного струменевої течії і, відповідно, тривалість польотів.

Читайте такожВчені довели, що ялини і сосни винні у глобальному потеплінні

Відео дня

Вони розрахували зміну швидкості повітряних потоків для трансатлантичних рейсів між Лондоном і Нью-Йорком і мінімальний час польотів між цими двома містами. Прогноз був складений на найближчі 20 років і з урахуванням того, що концентрація в атмосфері вуглекислого газу буде стабільно збільшуватися щороку.

Тривалість перельотів з Нью-Йорка в Лондон зросте в середньому на п'ять хвилин. З-за цього ймовірність затримки літака збільшиться до 15 відсотків. У той же час, тривалість польоту зі зворотного маршруту скоротиться. Ймовірність того, що політ Лондон – Нью-Йорк буде займати менше 5 годин 20 хвилин, зросте майже вдвічі. Цей розрахунок ґрунтується на торішньому рекорд тривалості трансатлантичного перельоту, який склав 5 годин 18 хвилин.

Однак, хоча час польотів в цьому напрямі одночасно і скоротиться, і збільшиться, в цілому політ туди-назад буде займати більше часу. Загальна тривалість польоту зросте на 1 хвилину 18 секунд. Зараз політ з Лондона в Нью-Йорк займає в середньому 5 годин 38 хвилин, а назад близько 6 годин 40 хвилин.

В цілому, якщо врахувати всі трансатлантичні перельоти, вийде 2 тисячі додаткових годин польоту в рік. Літаки будуть використовувати додатково майже 7,2 мільйона галонів палива (27,3 мільйона літрів), що спричинить збільшення витрат авіакомпаній майже на 22 мільйони доларів США. В результаті, викид вуглекислого газу в атмосферу зросте на 70 мільйонів кілограмів.

Раніше вчені проводили інше дослідження впливу кліматичних змін на авіацію. У ньому вони виявили, що в результаті глобального потепління турбулентність при польотах посилиться і стане більш частою.