До такого висновку прийшло Відділення по розслідуванню нещасних випадків на морі, яке розслідує обставини аварії, що сталася на початку 2015 року.
Суховантаж «Лісблін сівейз» з дедвейтом 7000 тонн сів на мілину на повній швидкості, в море вилилося близько 25 тонн палива. Судно довелося відправляти на металобрухт.
Sailor crashes 7,000-ton ship into Scotland coast after consuming 0.5 liter of rum https://t.co/GiCQp2akgTpic.twitter.com/1P59DEJd61
— KTLA (@KTLA) November 23, 2015
Drunken sailor crashed ship while eight times the limit https://t.co/T9XcKBYBH2pic.twitter.com/kJmlRCYPlW
— Western Morning News (@WMNNews) November 20, 2015
Drunken sailor was eight times over limit when he ran 7000-tonne ship aground at full speed https://t.co/Iop2s5KHWzpic.twitter.com/qxzTlQmH6L
— STV News (@STVNews) November 19, 2015
Як встановило розслідування, у 36-річного моряка з Росії під час вахти відбулася телефонна розмова, яка «доставила йому неприємні емоції», після чого він випив 0,5 літра рому, передає Медуза за інформацією CNN.
Через наслідки вживання алкоголю моряк не зміг вчасно прийняти рішення про коригування курсу судна, а тривожна система, яка повинна була попередити інших членів екіпажу про критичну ситуацію, в момент аварії була відключена.
Читайте такожУ Львові затримано "швидку", якою керував п'яний
Розслідування також виявило низький рівень навігаційної підготовки моряків «Лісблін сівейз» і відсутність належного контролю за діями екіпажу.
Яке покарання було застосовано до моряка, який посадив судно на мілину, не уточнюється.