Сухогруз / KTLA

До такого висновку прийшло Відділення по розслідуванню нещасних випадків на морі, яке розслідує обставини аварії, що сталася на початку 2015 року.

Суховантаж «Лісблін сівейз» з дедвейтом 7000 тонн сів на мілину на повній швидкості, в море вилилося близько 25 тонн палива. Судно довелося відправляти на металобрухт.

Як встановило розслідування, у 36-річного моряка з Росії під час вахти відбулася телефонна розмова, яка «доставила йому неприємні емоції», після чого він випив 0,5 літра рому, передає Медуза за інформацією CNN.

Через наслідки вживання алкоголю моряк не зміг вчасно прийняти рішення про коригування курсу судна, а тривожна система, яка повинна була попередити інших членів екіпажу про критичну ситуацію, в момент аварії була відключена.

Читайте такожУ Львові затримано "швидку", якою керував п'яний

Розслідування також виявило низький рівень навігаційної підготовки моряків «Лісблін сівейз» і відсутність належного контролю за діями екіпажу.

Яке покарання було застосовано до моряка, який посадив судно на мілину, не уточнюється.